Szövegírás csomagajánlatok

Miért ne fizess aprópénzt a szövegíródnak?

Profi szövegírás profi szövegíróktól profiknak.„Azt kapod, amiért fizetsz.” Ugye ismerős mondat? És valószínűleg te is tudod, hogy ez a szövegírásra ugyanúgy vonatkozik, mint bármi másra.

Az olcsó szöveg ugyanannyival rosszabb lehet, mint az olcsó dizájn, az olcsó mosópor, az olcsó autó. Gazdaságos, valóban, csak épp az olcsó dizájnt később nem tudod frissíteni… az olcsó mosópor jobban igénybe veszi a ruháidat… az olcsó autóhoz meg nem jár semmi extra, gyorsabban tönkremegy és kevesebb a cserealkatrész.

 

Az olcsó hosszú távon sokszor drágább.

Mindjárt rátérünk arra, hogy miért van ez. De előbb értsük meg a szövegírót.

A szövegíró szöveget ír – egy nap mondjuk 8 órában. Ez egy hónapban legyen 30 nap (igen, hétvégén is dolgozni szoktunk). 30*8 az 240 munkaóra havonta. Ha veszünk egy 150 000 forintos fizetést, akkor nettó 625 forintot kell óránként keresnie ahhoz, hogy a szövegíró az átlagfizetést megkeresse. Ez sok munka.

Viszont az igazság az, hogy a szövegíró tudása ennek minimum a tízszeresét éri. Hogy miért? Azért, mert pénzt hoz a cégednek. Most a jó szövegíróról beszélünk.

Jogos a kérdés, hogy neked mi közöd van ahhoz, hogy a szövegíró hogyan dolgozik és mennyiért.

 

Mondhatnád, hogy mi közöd ehhez.

De ha elvárod, hogy a szövegíród óránként 625 forintért dolgozzon, akkor sietni fog. Nagyon. Nem azért, mert nem érdekli a céged… Nem azért, mert nyűg lenne neki a projekt.

Pusztán azért fog sietni, mert ő a szaktudása mellett az idejét adja oda neked – és minden hónapban meg kell keresnie azt az összeget, amiből megél.

De nem ezért kér sok pénzt. Hanem azért, mert a tudása és az ideje rengeteg pénzt ér.

Tudod, hogy mennyit keresnek a legnagyobb szövegírók?

 

Általában nem szokták elhinni nekem az alábbi számokat.

A külföldi piacon egy honlapcsomagot 2.000 dollárról indítanak. Ez 450.000 forint. És ezt egy olyan szövegíró írja, aki még nincs 20 éve a pályán, mert mondom: ez a beugró.

A tapasztaltabb szövegírók 5.000 dollár körül árazzák be azt, hogy megírják a honlapodat. Ez már 1 millió forint felett van.

 

És vannak a legendák.

Azok, akiktől tanultuk a szövegírást. Akiknek minden anyagát elolvassuk. Akik írnak egy anyagot és a megrendelő több millió dollárokat keres, mert az ő szövegeik ennyire jól működnek.

Nos, ők 10.000 dollárt elkérnek egyetlen sales letter-ért. Sőt, láttam olyat, amikor egyetlen direkt marketinges csomag megírásáért az egyik legenda elkért 100.000 dollárt. Ez 22 millió forint.

És mielőtt még azt gondolnád, hogy ezt senki nem fizeti ki nekik: őket nem éred el telefonon. Nem tudsz emailt írni nekik. 1-2 évre előre be vannak táblázva. Annyi munkájuk van, hogy a megkeresések 90%-ára nem is válaszolnak.

Eldönthetik, hogy kivel dolgoznak.

Nos, lehet, hogy azt gondolod most, hogy ez rengeteg pénz. Két jó hírem van.

Az egyik, hogy mi nem kerülünk ilyen sokba.

De mivel mi is hamarosan eljutunk erre a szintre, ezért érdemes azonnal ajánlatot kérned – ha profi szövegírás kell Neked!

A másik:

 

A szövegíró nem kerül pénzbe.

Azt hinnéd, persze, hogy kifizetsz egy összeget a szövegíródnak azért, hogy kapjál szöveget a céges blogodra… hogy megírja neked a weboldalt… és hogy segítsen a termék piacra dobásánál a kampányt összerakni.

Egyértelműnek tűnik, hogy a szövegíró a költségvetésed kiadási oldalán van, nem?

Nem hát. Számold ki, hogy mennyi bevételt termel neked.

  1. A szövegíró megírja neked a weboldaladat úgy, hogy az a kapcsolatfelvételre legyen kihegyezve. Az oldalad szövege cselekvésre buzdítja a látogatóidat, növeli a hitelességedet és a konkurencia fölé emeli a szakmaiságodat. A látogatók emailt írnak, felhívnak vagy rendelnek. Üzletek és kapcsolatok jönnek létre.
  2. A céges blogod növeli a láthatóságodat és piacvezetőnek pozicionál téged. A szövegíró olyan érdekes cikkeket és bejegyzéseket ír, hogy néha elgondolkozol, hogy talán a HVG-ből vagy valami más folyóiratból ollózta ki. A célpiacod megosztja Facebookon a bejegyzéseket. Több emberhez jutsz el.
  3. A szövegíród ír neked egy landing page-t rajta sales szöveggel. A marketinges szöveg értékesíti a szolgáltatásodat és plusz bevételhez jutsz.
  4. A szövegíród ír egy brosúrát, amit tárgyalás után ott hagyhatsz a potenciális ügyfél asztalán. A brosúra olyan érdekes, hogy az ügyfél végigolvassa, és megérti, hogy te vagy a legjobb választás. Még haza se értél, máris felhív, hogy üzletelni szeretne veled.

 

És folytathatnám a sort.

Ha lebontjuk, akkor a kiadási oldalon az szerepel, hogy a szövegíródnak kifizetsz 1 forintot. A bevételi oldalon pedig elkönyveled, hogy szereztél 10 forintot azokkal a szövegekkel, amiket a szövegíródtól kaptál. Ez egy példa volt.

Magyarul elköltesz 1 forintot azért, hogy 10 forint bevételed legyen.

Tehát a szövegíród egy befektetés.

 

„Befektetési alapok” akár 1500%-os hozammal*

Válassz az alábbi szövegírási csomagjaink közül. Kattints arra, amelyik szerinted a legjobban illik a cégedhez.

Megkeresünk majd a részletekkel. Részletesen kikérdezünk arról, hogy ki a célpiacod, hova kell a szöveg, kik a konkurenseid és milyen piackutatást végezzünk majd, hogy az eredmény a legjobb legyen.

* Az ezeket a sorokat író szövegírónak volt olyan projektje, amely 1500%-osan térült meg.

Persze ha csomagjaink helyett másra vágysz, kérj egyedi ajánlatot itt!