Az időtényező

Miért veszteséges, ha te írod a szövegeket?

profi szövegírás, honlapszöveg fogalmazás, PR cikk írás
Mint látod, egy szakmáról beszélünk, ami – a többi szakmához hasonlóan – tanulható. Általában olyan emberek lesznek szövegírók, akiket alapból vonz a szövegírás és van valamilyen tehetségük is hozzá.

Viszont ez egy szakma. Te pedig cégvezető vagy.

És vannak munkaóráid.

És 24 órából áll egy napod.

 

Kiszámoltad már, hogy mennyit ér az időd?

A munkaóráid nagy részét az tölti ki, hogy a cégeden dolgozz. Irányítsd a folyamatokat, szervezz, ötletelj és vezesd a cégedet. Ezért kapsz pénzt, ezzel termelsz értéket.

Gondolj bele, hogy szövegírási tapasztalat nélkül nekiállsz megírni a céges honlapodat. Mi történik ilyenkor?

Először is rengeteg időt beleölsz a szövegbe – többet, mint a szövegíró, mert nincs rutinod.

  1. Nem tudod, hogy hogyan kell a piackutatást megcsinálni a szövegírás előtt.
  2. Nem tudod, hogy hogyan épül fel 2013-ban az olyan honlapszöveg, amely értékesít.
  3. Nem tudod, hogy hogyan kell a célpiacod érzelmeire hatni,
  4. és nem tudod, hogy hogyan kell meggyőzően írni.

De feltételezem, hogy neked nagyon fontos a céged. Jól akarod csinálni, ezért rákeresel, hogy mit hogyan csinálj jól. Ez még több idő.

 

Végeredményben beleöltél legalább 100 órát a honlapod szövegezésébe.

Ott a szöveg, de még nem biztos, hogy jó. És jó alatt azt értem, hogy értékesíti a szolgáltatásodat.

De tegyük fel, hogy tényleg jól csináltál mindent és van egy kész, jól értékesítő honlapod.

Ez legalább 100 órádba került. Számold ki, hogy közvetlenül mekkora veszteséget csináltál magadnak azzal, hogy cégvezetés helyett a szövegírással bíbelődtél.

A közvetett veszteséged pedig még ennél is nagyobb – amíg a sötét irodában egyik mondatot raktad a másik után, addig nem mentél el arra a networking-rendezvényre, ahol 4 új üzlettársadat is megismerhetted volna.

Pedig ez 10-20 óra munka a szövegírónak. Megbízod, ő leszállítja, és kapsz egy jól értékesítő szöveget úgy, hogy közben foglalkozhattál azzal, ami valóban a te dolgod.

Ha valóban profikra bízod a szövegírást, akkor annak ilyen jó szöveg az eredménye.

Ha ennyi elég volt, kérj ajánlatot most azonnal!